Обмін/Повернення

  • Товар підлягає обміну/поверненню протягом 14 днів після того, як посилка була забрана з відділення пошти.
  • Якщо втрачений товарний вигляд, товар обміну/поверненню не підлягає.
  • Товар та пакування повинен мати товарний вигляд без жодного ознаки використання.
  • Всі картки, чеки, пильники і.т.д. повинні бути на місці, якщо вони були.
  • Відправка товару має бути лише на ті дані, які надсилає менеджер і без накладеного платежу.
  • Після відправки надішліть номер вкладного менеджера.
  • Обмін/повернення коштів відбувається після отримання посилки від клієнта в течії
    робочого тижня.
  • Якщо Вам прийшов товар Вашого розміру без дефектів, але Вам не підійшла модель або колір, в такому випадку передоплата не повертається!

Якщо ви виникнете запитання щодо обміну/повернення — Звертайтесь, ми завжди раді допомагати! Наш менеджер: Telegram